امام جمعه بوشهر:
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه بوشهر گفت: حضور در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار است و مردم به دشمنان اعلام می‌کنند که تا همیشه پای این نظام و انقلاب ایستاده‌اند.
کد خبر: ۵۶۴۰۴۱
تاریخ انتشار: ۲۱ بهمن ۱۳۹۶ - ۰۹:۴۰ 10 February 2018

آیت‌الله غلامعلی صفایی بوشهری در خطبه‌های نماز جمعه امروز بوشهر اظهار داشت: همه مسئولان باید تمام ظرفیت خود را برای ارائه بهترین خدمات هبه مردم به کار بگیرند و کم‌کاری در این زمینه پذیرفتنی نیست.

وی با تاکید بر اینکه خدمات‌رسانی به مردم باید بدون تشریفات برای مردم انجام شود، تصریح کرد: برخی از مشکلات در کشور به علت سوء مدیریت ایجاد شده است که باید باید با مدیرتی جهادی برای رفع اینگونه مشکلات تلاش شود.

امام جمعه بوشهر خواستار تلاش ویژه برای رفع فساد و تبعیض در سطح جامعه شد و ادامه داد: مردم فساد و تبعیض در بین مسئولان را نمی‌پذیرند و باید برای اصلاح فساد و تبعیض به ویژه در امور اشتغال و مسائل اقتصادی رفع شود.

وی با بیان اینکه اقداماتی که تاکنون برای مقابله با فساد و تبیض صورت گرفته پاسخگو نبوده است، ادامه داد: باید راهکارهای جدید و عملیاتی برای مبارزه با فساد و تبعیض در دستور کار قرار گیرد.

آیت‌الله صفایی بوشهری با تقدیر از مسئولان برای حضور در راه‌اندازی میز خدمت در مصلی‌های نماز جمعه و رفع مشکلات مردم، تصریح کرد: افزایش رضایت‌مندی مردم و رفع مشکلات آنها از مهمترین دستاوردهای ایجاد میز خدمت است.

وی با تبریک و گرامیداشت دهه مبارک فجر خاطرنشان کرد: حضور در راهپیمایی سالروز پیروزی انقلاب اسلامی از اهمیت بالایی برخوردار است و مردم به دشمنان اعلام می‌کنند که تا همیشه پای این نظام و انقلاب ایستاده‌اند.

امام جمعه بوشهر با گرامیداشت یاد و خاطره شهدای نیروهای مسلح به ویژه نیروی هوایی ادامه داد: نیروی هوایی در  هشت سال دفاع مقدس نقش خود را به خوبی ایفا کرد و اکنون نیز در همه زمینه‌ها سرآمد است و نقش مهمی در استمرار، پایداری و افزایش اقتدار انقلاب اسلامی دارند.

وی به تلاش دشمنان برای ضربه زدن به این نظام و انقلاب در امور دینی، فرهنگی و اخلاقی اشاره کرد و افزود: دشمنان همواره در حال طراحی توطئه و دسیسه‌های جدید بر علیه ایران اسلامی هستند.

 

اشتراک گذاری
نظر شما
نام:
ایمیل:
* نظر:
* :
آخرین اخبار